Indmeldelse i klubben

For at tilmelde dig et hold i FC Aqua/Aerobic skal du gøre følgende:
  • Oprette en profil
  • Profilen skal oprettes til den person, som skal tilmeldes det pågældende hold
  • Er der flere i husstanden, som skal tilmeldes, skal der laves en profil for hver
  • Tilmelde dig et hold
  • Betalingen vil foregå med det samme med Dankort eller via Netbank
Ved tilmelding skal der betales for det givende hold med det samme via dankort.
 Når betalingen er sket, kan du starte på det valgte hold. Er du i tvivl om hvilket hold du skal gå på, er du velkommen til at kontakte os på:

E-Mail:  allusvensson@hotmail.com el. svenssonanja@yahoo.com
Telefon: 40 45 05 89 eller 60 92 33 93 bedst efter kl. 17.00

Betaling med andet end dankort
Hvis du ikke har mulighed for at betale med dankort, er det også muligt at betale via en kontooverførelse. Hvis du ønsker at bruge dette tilbud, skal du sende en mail til allusvensson@hotmail.com, hvorefter du vil modtage instruktioner om hvordan du gør.

Aflysninger
Ved aflysning af svømning vil du modtage en SMS eller en E-mail, og det er derfor vigtigt, at disse informationer er korrekte. Du har mulighed for løbende at ændre dine oplysninger.

Ventelister
Hvis et hold er fyldt, har du mulighed for at tilmelde dig en venteliste. Du vil således modtage en mail, når der igen bliver en plads på holdet.

Rabat
Vi giver 25 % i rabat ved tilmelding til mere end et hold. Rabatten gælder kun på den 2. tilmelding, så du skal selv sørge for at dette bliver den dyreste for at opnå mest rabat.

Betingelser o
m FC Grenaa:
Forretningsbetingelser for FC Grenaa´s website http://fcgrenaasvomning.klub-modul.dk

Generelle oplysninger om klubben:
Klubbens juridiske navn: FC Grenaa
Selskabsform: Forening
CVR-nummer: 33423829
Adresse:
Poul Nielsen
Bredstrupvej 24
DK- 8500 Grenaa

Officiel web-adresse: www.fcgrenaa.dk

Betaling
På http://Fcgrenaasvomning.klub-modul.dk kan du betale med følgende betalingsmidler:
  • Dankort
  • Visa/Dankort
Betaling sker forud.
Vi bruger quickpay.dk som betalingsgateway til dankort læs mere på deres side om sikkerheden ved online betaling.
Alle priser er i danske kroner (DKK) og er ikke tillagt moms, da vi er en forening.
FC Aqua/Aerobic kan opkræve et gebyr på 1,45 kr. pr. transaktion + 0,10 % ved køb over 100.- og 0,70 kr. pr. transaktion for 50.- og under. Kunden afholder selv eventuelle gebyrer m.v. til egen kortudsteder.

Fortrydelsesret
Der tilbydes refundering af penge for dine køb via dit login såfremt du senest ved udgang af uge 8 eller 42 foretager udmelding på allusvensson@hotmail.com eller mobil 40 45 05 89. Dog kan brugergebyret ikke betales tilbage, hvis medlemmet har deltaget mere end 1 gang.

Nyhedsbreve
Nyhedsbreve sendes enten via e-mail til den e-mailadresse, kunden har oplyst. Kunden kan til enhver tid framelde sig nyhedsbreve igen ved at slette sin profil.

Ændring af priser og handelsbetingelser
De til enhver tid gældende priser og handelsbetingelser fremgår af hjemmesiden http://fcgrenaasvomning.klub-modul.dk

Forbehold
FC Aqua/Aerobic tager forbehold for tryk- og prisfejl.

NYHEDER

EVENTS